Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40534
Назва: Роль абзацного членування при навчанні студентів-іноземців читання
Автори: Білякович, Людмила Григорівна
Савенко, Тетяна
Ключові слова: абзацне членування
іноземні студенти
Дата публікації: кві-2018
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Роль абзацного членування при навчанні студентів-іноземців читання // Науково-методичні проблеми мовної підготовки іноземних громадян: матеріали XI Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 24–25 квітня 2018 р. Національний авіаційний університет / за заг. ред. Г. В. Межжеріної, О. Ю. Корчук. – К.: Вид-во НАУ, 2018. – С. 87-88.
Короткий огляд (реферат): При навчанні читання необхідно враховувати вплив на сприйняття інформації студентами-іноземцями таких факторів, як графічне оформлення тексту та його зовнішня організація. Текст зберігає та передає інформацію, а членування на абзаци полегшує процес сприйняття та засвоєння останньої. Абзацне членування – невід’ємна ознака будь-якого письмового тексту. Необхідність розділяти текст на відносно невеликі за розміром фрагменти має у своїй основі психо-фізіологічний механізм сприйняття тексту людиною та обмежені можливості її оперативної пам’яті.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40534
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри філологічних та природничих дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Білякович_тези-2018.PDF320.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.