Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40533
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФлегонтова, Наталія Миколаївна-
dc.date.accessioned2019-11-05T09:17:02Z-
dc.date.available2019-11-05T09:17:02Z-
dc.date.issued2018-04-
dc.identifier.citationФлегонтова Наталія Миколаївна. Духовне середовище як чинник формування духовного досвіду у студентів-іноземців // Науково-методичні проблеми мовної підготовки іноземних громадян: матеріали XI Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 24–25 квітня 2018 р. Національний авіаційний університет / за заг. ред. Г. В. Межжеріної, О. Ю. Корчук. – К.: Вид-во НАУ, 2018. – С. 74-77.uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40533-
dc.description.abstractПосилення впливу соціально-економічних, політичних аспектів на всі сфери суспільного життя на початку XXI століття детермінує необхідність переорієнтації освіти як провідного соціального інституту в світлі нових педагогічних концепцій духовного виховання і, відповідно, організації педагогічної діяльності. Аналіз сучасної освітньої практики свідчить, що впровадження нової гуманітарної моделі стає сьогодні все більш необхідним у такій освітній сфері, як педагогіка духовності, якій, незважаючи на її виняткову важливість у формуванні особистості молодої людини, не приділяється достатньо уваги в педагогічній теорії і практичній діяльності як загальноосвітніх, так і вищих навчальних закладів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдуховний досвідuk_UA
dc.subjectдуховне середовищеuk_UA
dc.subjectіноземні студентиuk_UA
dc.titleДуховне середовище як чинник формування духовного досвіду у студентів-іноземцівuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри філологічних та природничих дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Наталія_Флегонтова_тези-2018.PDF336.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.