Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39881
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКнязєва, Тетяна В'ячеславівна-
dc.date.accessioned2019-07-21T10:59:09Z-
dc.date.available2019-07-21T10:59:09Z-
dc.date.issued2018-10-24-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39881-
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherК.:НАУuk_UA
dc.titleAreas marketing potential and conditions for its forminguk_UA
dc.title.alternativeПерспективи та виклики глобального маркетингу: міжнар. наук.-практич. конф.uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці викладачів кафедри міжнародної економіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
46_НАУ_sbornik_2018.pdf1.21 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.