Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39859
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКнязєва, Тетяна В'ячеславівна-
dc.date.accessioned2019-07-20T17:59:44Z-
dc.date.available2019-07-20T17:59:44Z-
dc.date.issued2018-10-25-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39859-
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleМетодика оцінки зарубіжного ринкового сегменту у міжнародному маркетингуuk_UA
dc.title.alternativeАктуальні проблеми зовнішньоекономічної та інноваційної діяльності в умовах інтеграційних та глобалізаційних процесів: міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 25 жовтня 2018 р.: тези доп.uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.specialityМіжнародний маркетингuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці викладачів кафедри міжнародної економіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Матеріали_конф._25_жовтня_2018 (3).PDF2.22 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.