Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39688
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДовгодько, Тетяна Іванівна-
dc.contributor.authorЗелінський, Микола Юхимович-
dc.date.accessioned2019-07-03T06:54:55Z-
dc.date.available2019-07-03T06:54:55Z-
dc.date.issued2019-04-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39688-
dc.description.abstractУ тезах розглянуто різні інтерпретації терміну «критичне мислення» (КМ), завдання розвитку КМ у студентської молоді, закцентовано увагу на необхідності вивчення зарубіжного досвіду щодо особливостей й методів розвитку КМ. Виявлено низку суперечностей, з приводу яких і сьогодні не досягнуто консенсусу щодо сутності КМ.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherСвітові виміри освітніх тенденцій. Науково-методичні проблеми мовної підготовки іноземних громадян: ХІІ Міжнар. наук.-практ. конф, 17 квітня 2019 р. : тези доп. – К.: НАУ, 2019. С. 3– 4.uk_UA
dc.subjectкритичне мисленняuk_UA
dc.subjectстудентська молодьuk_UA
dc.subjectзасоби формування критичного мисленняuk_UA
dc.titleНеобхідність критичного мислення в контексті нової освітньої парадигмиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри філологічних та природничих дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
конференція НАУ 2019.pdf478.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.