Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39688
Назва: | Необхідність критичного мислення в контексті нової освітньої парадигми |
Автори: | Довгодько, Тетяна Іванівна Зелінський, Микола Юхимович |
Ключові слова: | критичне мислення студентська молодь засоби формування критичного мислення |
Дата публікації: | кві-2019 |
Видавництво: | Світові виміри освітніх тенденцій. Науково-методичні проблеми мовної підготовки іноземних громадян: ХІІ Міжнар. наук.-практ. конф, 17 квітня 2019 р. : тези доп. – К.: НАУ, 2019. С. 3– 4. |
Короткий огляд (реферат): | У тезах розглянуто різні інтерпретації терміну «критичне мислення» (КМ), завдання розвитку КМ у студентської молоді, закцентовано увагу на необхідності вивчення зарубіжного досвіду щодо особливостей й методів розвитку КМ. Виявлено низку суперечностей, з приводу яких і сьогодні не досягнуто консенсусу щодо сутності КМ. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39688 |
Розташовується у зібраннях: | Матеріали конференцій кафедри філологічних та природничих дисциплін |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
конференція НАУ 2019.pdf | 478.33 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.