Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39688
Назва: Необхідність критичного мислення в контексті нової освітньої парадигми
Автори: Довгодько, Тетяна Іванівна
Зелінський, Микола Юхимович
Ключові слова: критичне мислення
студентська молодь
засоби формування критичного мислення
Дата публікації: кві-2019
Видавництво: Світові виміри освітніх тенденцій. Науково-методичні проблеми мовної підготовки іноземних громадян: ХІІ Міжнар. наук.-практ. конф, 17 квітня 2019 р. : тези доп. – К.: НАУ, 2019. С. 3– 4.
Короткий огляд (реферат): У тезах розглянуто різні інтерпретації терміну «критичне мислення» (КМ), завдання розвитку КМ у студентської молоді, закцентовано увагу на необхідності вивчення зарубіжного досвіду щодо особливостей й методів розвитку КМ. Виявлено низку суперечностей, з приводу яких і сьогодні не досягнуто консенсусу щодо сутності КМ.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39688
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри філологічних та природничих дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
конференція НАУ 2019.pdf478.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.