Основні філософсько-педагогічні концепції виховання особистості: зарубіжний та вітчизняний досвід
No Thumbnail Available
Date
2018-12
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Неперервна педагогічна освіта ХХІ століття: ХVI Міжнар. педагогічно-мистецькі читання пам’яті проф. О.П. Рудницької, 6 груд. 2018 р.: тези доп. – К.: Танком, 2019. – С.231–232.
Abstract
У ХХ ст. набувають нового розквіту філософські течії, що спираються на такі філософські напрями, як прагматизм, неопозитивізм, екзистенціалізм, неотомізм, біхевіоризм, психоаналіз тощо. У тезах розкрито їх основні дидактичні положення.
Description
Keywords
філософсько-педагогічні концепції, прагматизм, неопозитивізм, біхевіоризм, екзистенціалізм, неотомізм, концепція сублімації