Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39687
Назва: Основні філософсько-педагогічні концепції виховання особистості: зарубіжний та вітчизняний досвід
Автори: Зелінський, Микола Юхимович
Довгодько, Тетяна Іванівна
Корчук, Олена Юріївна
Ключові слова: філософсько-педагогічні концепції
прагматизм
неопозитивізм
біхевіоризм
екзистенціалізм
неотомізм
концепція сублімації
Дата публікації: гру-2018
Видавництво: Неперервна педагогічна освіта ХХІ століття: ХVI Міжнар. педагогічно-мистецькі читання пам’яті проф. О.П. Рудницької, 6 груд. 2018 р.: тези доп. – К.: Танком, 2019. – С.231–232.
Короткий огляд (реферат): У ХХ ст. набувають нового розквіту філософські течії, що спираються на такі філософські напрями, як прагматизм, неопозитивізм, екзистенціалізм, неотомізм, біхевіоризм, психоаналіз тощо. У тезах розкрито їх основні дидактичні положення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39687
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри філологічних та природничих дисциплін (інші)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
_тези 2018-мистецькі читання.pdf134.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.