Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39687
Название: Основні філософсько-педагогічні концепції виховання особистості: зарубіжний та вітчизняний досвід
Авторы: Зелінський, Микола Юхимович
Довгодько, Тетяна Іванівна
Корчук, Олена Юріївна
Ключевые слова: філософсько-педагогічні концепції
прагматизм
неопозитивізм
біхевіоризм
екзистенціалізм
неотомізм
концепція сублімації
Дата публикации: дек-2018
Издательство: Неперервна педагогічна освіта ХХІ століття: ХVI Міжнар. педагогічно-мистецькі читання пам’яті проф. О.П. Рудницької, 6 груд. 2018 р.: тези доп. – К.: Танком, 2019. – С.231–232.
Краткий осмотр (реферат): У ХХ ст. набувають нового розквіту філософські течії, що спираються на такі філософські напрями, як прагматизм, неопозитивізм, екзистенціалізм, неотомізм, біхевіоризм, психоаналіз тощо. У тезах розкрито їх основні дидактичні положення.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39687
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій кафедри філологічних та природничих дисциплін (інші)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
_тези 2018-мистецькі читання.pdf134.05 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.