Please use this identifier to cite or link to this item: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39683
Title: Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни "Міжнародний стратегічний маркетинг"
Authors: Набок, Інна Іванівна
Keywords: міжнародне маркетингове дослідження
маркетинговий стратегічний аналіз
Issue Date: 2016
Publisher: НАУ
Abstract: Дана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в галузі міжнародних економічних відносин та міжнародного бізнесу. Метою викладання дисципліни є формування системи знань стосовно системи, мето¬дів та алгоритмів аналізу внутрішнього і зовнішнього бізнес-середовища підприємств, шляхів і резервів його маркетингового розвитку, отримання студентами знань в сфері методології, методів, механізмів та інструментів організації та управління маркетинговою діяльністю підприємства (організації).
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39683
Appears in Collections:Навчально - методичні комплекси дисциплін кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
01_НП_МСМ.docx1.78 MBMicrosoft Word XMLView/Open
02_РНП_МСМ.docx1.79 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.