Please use this identifier to cite or link to this item: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39627
Title: Переход от тестового к процессуальному оцениванию учебной деятельности студентов
Authors: Бартошевич, Ирина
Keywords: test assessmen
performance assessment
performance task
rubric
Issue Date: Apr-2019
Publisher: Аграр Медіа Груп
Citation: Бартошевич И. Переход от тестового к процессуальному оцениванию учебной деятельности студентов Фаховий та художній переклад: теорія, методологія, практика: збірник наукових праць / за заг. ред. А.Г. Гудманяна, С.І. Сидоренка. – К.: Аграр Медіа Груп, 2019. – 404 с.
Abstract: The article compares the essence of test and performance assessment, shows the potential of performance assessment in higher education. The object of performance assessment, performance task, forms of performance assessment and rubric as a tool of performance assessment are presented in the article.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39627
ISBN: 978-617-646-453-2
Appears in Collections:Збірники наукових праць «Фаховий та художній переклад: теорія, методологія, практика»

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
сборник конференции НАУ 2019-сторінки-322-326.pdf1.75 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.