Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39525
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХохліна, Олена Петрівна-
dc.date.accessioned2019-06-21T12:22:41Z-
dc.date.available2019-06-21T12:22:41Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationХохліна О. Психологічний зміст соціалізації дитини в освітньому закладі / Хохліна О.П. // Індивідуальність у психологічних вимірах спільнот та професій в умовах мережевого суспільства: Монографія колективна / За ред. Л.В. Помиткіної, О.П.Хохліної. – К.: ТОВ «Альфа-ПІК», 2019. – С.86-96.uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39525-
dc.description.abstractВивчення перспектив розвитку психолого-педагогічної науки та практики свідчить про особливу актуальність розробки особистісно зорієнтовних технологій навчання та виховання підростаючого покоління. Підґрунтям реалізації такої мети є розробка теоретичних та прикладних аспектів проблеми особистісного зростання дитини у контексті її поетапної соціалізації (адаптація, індивідуалізація, інтеграція, трудова та післятрудова стадії), з урахуванням його системної детермінації (біологічної та соціальної, зовнішньої та внутрішньої), відповідних педагогічних та розвивальних ефектів. Слід зазначити, що розуміння такого підходу до розв’язання проблеми є конкретизацією теорії культурно-історичного розвитку психіки (і конкретно особистості) Л.С. Виготського, яка знаходить продовження у теоріях С.Л. Рубінштейна, О.М. Леонтьєва, Г.С. Костюка та сучасних вчених-психологів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectдитинаuk_UA
dc.subjectсоціалізація дитиниuk_UA
dc.subjectосвітній закладuk_UA
dc.titleПсихологічний зміст соціалізації дитини в освітньому закладіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові роботи НПП кафедри авіаційної психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Хохліна О.П. Соціалізація....pdf320.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.