Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39523
Назва: Суть методології науки у змісті професійної підготовки психолога
Автори: Хохліна, Олена Петрівна
Ключові слова: психолог
професійна підготовка психолога
методологія
Дата публікації: 23-кві-2019
Бібліографічний опис: Хохліна О.П. Суть методології науки у змісті професійної підготовки психолога / Хохліна О.П. // Матеріали XII Міжнародної науково-практичної конференції «Авіаційна та екстремальна психологія у контексті технологічних досягнень», 23-24 квітня 2019 року, НАУ, Київ
Короткий огляд (реферат): Навчальним планом підготовки психолога освітнього ступеня «Магістр» передбачено вивчення дисципліни «Теоретикометодологічні проблеми психології». Розробка змісту дисципліни, мотивування студентів щодо зацікавленого її вивчення передбачає розуміння її суті та місця у системі психологічних знань, навичок та вмінь, які вони здобувають у ВНЗ. Ключовим у змісті зазначеної дисципліни є поняття методології науки. Воно ж повꞌязане з більш широким поняттями наукового пізнання та теорії. Наукове пізнання, результатом якого є знання про навколишній світ і себе, здійснюється на емпіричному та теоретичному рівні. Емпіричне пізнання забезпечує відображення зовнішніх властивостей об’єкта, зовнішніх зв’язків і проявів, досяжних для живого споглядання. Емпіричним шляхом з’ясовується явище, а не його суть. Теоретичне пізнання відбувається при відображенні внутрішніх зв’язків і закономірностей об’єкта, його суті, що з’ясовуються шляхом раціонального опрацювання результатів емпіричного пізнання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39523
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи НПП кафедри авіаційної психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Хохліна О.П. Методологія....pdf408 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.