Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39396
Назва: Навчальний комплекс навчальної дисципліни "Реклама в міжнародному бізнесі"
Автори: Балабанова, Галина Петрівна
Ключові слова: реклама
міжнародний бізнес
міжнародна реклама
ринок реклами
Дата публікації: 2018
Видавництво: НАУ
Короткий огляд (реферат): Дана навчальна дисципліна є теоретичною основою сукупності знань та вмінь, що формують міжнародний профіль фахівця в області міжнародного бізнесу. Засвоєння даної дисципліни дасть можливість методологічно обґрунтувати та системно упорядкувати теоретичні уявлення фахівця про рекламу як вид інформаційної діяльності, необхідної суб’єкту підприємницької діяльності для розвитку міжнародного бізнесу. Мета викладання навчальної дисципліни полягає у виявленні і розкритті теоретичних та прикладних аспектів рекламної діяльності у міжнародному бізнесі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39396
Розташовується у зібраннях:Навчально - методичні комплекси дисциплін кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.