Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39396
Название: Навчальний комплекс навчальної дисципліни "Реклама в міжнародному бізнесі"
Авторы: Балабанова, Галина Петрівна
Ключевые слова: реклама
міжнародний бізнес
міжнародна реклама
ринок реклами
Дата публикации: 2018
Издательство: НАУ
Краткий осмотр (реферат): Дана навчальна дисципліна є теоретичною основою сукупності знань та вмінь, що формують міжнародний профіль фахівця в області міжнародного бізнесу. Засвоєння даної дисципліни дасть можливість методологічно обґрунтувати та системно упорядкувати теоретичні уявлення фахівця про рекламу як вид інформаційної діяльності, необхідної суб’єкту підприємницької діяльності для розвитку міжнародного бізнесу. Мета викладання навчальної дисципліни полягає у виявленні і розкритті теоретичних та прикладних аспектів рекламної діяльності у міжнародному бізнесі.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39396
Располагается в коллекциях:Навчально - методичні комплекси дисциплін кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.