Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39064
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРазумова, Катерина Миколаївна-
dc.contributor.authorКириленко, Оксана Миколаївна-
dc.contributor.authorВисоцька, Марина Петрівна-
dc.date.accessioned2019-05-27T18:00:59Z-
dc.date.available2019-05-27T18:00:59Z-
dc.date.issued2019-05-02-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39064-
dc.descriptionРеалізація даного завдання буде здійснюватися шляхом завчасного обґрунтування відповідними розрахунками логістичних технологічних схем пересадки пасажирів у вузліuk_UA
dc.description.abstractВизначення можливості комплексного використання маркетингу та логістики для вирішення економічних проблем ефективності функціонування пасажирських перевезеньuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseriesXII;7-
dc.subjectмаркетинго-логістичні центриuk_UA
dc.titleРозвиток маркетинго-логістичних центрів взаємодії всіх видів транспорту на основі імплементації «єдиного квитка»uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.specialityПроблеми управління, економіки, екології та права щодо розвитку транспортного комплексу Україниuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій кафедри організації авіаційних робіт та послуг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Укртрансфорум тези 2019.pdfТези доповіді1.21 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.