Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39064
Назва: Розвиток маркетинго-логістичних центрів взаємодії всіх видів транспорту на основі імплементації «єдиного квитка»
Автори: Разумова, Катерина Миколаївна
Кириленко, Оксана Миколаївна
Висоцька, Марина Петрівна
Ключові слова: маркетинго-логістичні центри
Дата публікації: 2-тра-2019
Серія/номер: XII;7
Короткий огляд (реферат): Визначення можливості комплексного використання маркетингу та логістики для вирішення економічних проблем ефективності функціонування пасажирських перевезень
Опис: Реалізація даного завдання буде здійснюватися шляхом завчасного обґрунтування відповідними розрахунками логістичних технологічних схем пересадки пасажирів у вузлі
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39064
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій кафедри організації авіаційних робіт та послуг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Укртрансфорум тези 2019.pdfТези доповіді1.21 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.