Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39064
Название: Розвиток маркетинго-логістичних центрів взаємодії всіх видів транспорту на основі імплементації «єдиного квитка»
Авторы: Разумова, Катерина Миколаївна
Кириленко, Оксана Миколаївна
Висоцька, Марина Петрівна
Ключевые слова: маркетинго-логістичні центри
Дата публикации: 2-мая-2019
Серия/номер: XII;7
Краткий осмотр (реферат): Визначення можливості комплексного використання маркетингу та логістики для вирішення економічних проблем ефективності функціонування пасажирських перевезень
Описание: Реалізація даного завдання буде здійснюватися шляхом завчасного обґрунтування відповідними розрахунками логістичних технологічних схем пересадки пасажирів у вузлі
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39064
Располагается в коллекциях:Тези конференцій кафедри організації авіаційних робіт та послуг

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Укртрансфорум тези 2019.pdfТези доповіді1.21 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.