Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39046
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДенисенко, Наталія Григорівнаuk_UA
dc.contributor.authorDenysenko, Nataliiaen
dc.date.accessioned2019-05-27T12:21:23Z-
dc.date.available2019-05-27T12:21:23Z-
dc.date.issued2019-03-
dc.identifier.citationN.Denysenko Features of the use of dictionary by students of non-language specialties in the process of foreign language teaching//Лінгвістичні та методологічні аспекти викладання іноземних мов професійного спрямування України: Матеріали І Міжнародної науково- практичної конференції 20 березня 2019 р. / За заг. ред. О.М. Акмалдінової. – К. : НАУ, 2019. с 31-32uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39046-
dc.description.abstractA foreign language is almost the only subject, the study of which cannot be imagined without the use of dictionaries. Widespread involvement of dictionaries, in which the greatest concentration of information about the word is concentrated, is one of the conditions for actualization of cognitive and communicative needs of students. Foreign language has an extraordinary integration with other branches of knowledge, and dictionaries are a necessary means of learning that supports the trend of rapid updating and dissemination of information. The results of the analysis of programs, textbooks, methodological and teaching aids that are used in the process of learning foreign languages, allow us to talk about the lack of frequent orientation of teachers to work on the intensification of educational and cognitive activities of students, widely using the dictionary to achieve this goalen
dc.description.abstractІноземна мова - майже єдина дисципліна, вивчення якої неможливо уявити без використання словників. Широке залучення словників, у яких зосереджена найбільша концентрація інформації про слово, є однією з умов актуалізації когнітивних і комунікативних потреб студентів. Іноземна мова має надзвичайну інтеграцію з іншими галузями знань, а словники є необхідним засобом навчання, який підтримує тенденцію швидкого оновлення та поширення інформації. Результати аналізу програм, підручників, методичних і навчальних посібників, які використовуються в процесі вивчення іноземних мов, дозволяють говорити про відсутність частої орієнтації викладачів на роботу з інтенсифікації навчально-пізнавальної діяльності студентів з широким залученням словників для досягнення цієї мети.uk_UA
dc.description.abstractИностранный язык - почти единственная дисциплина, изучение которой невозможно представить без использования словарей. Широкое привлечение словарей, в которых сосредоточена наибольшая концентрация информации о слове, является одним из условий актуализации когнитивных и коммуникативных потребностей студентов. Иностранный язык имеет чрезвычайную интеграцию с другими отраслями знаний, а словари необходимо средством обучения, который поддерживает тенденцию быстрого обновления и распространения информации. Результаты анализа программ, учебников, методических и учебных пособий, используемых в процессе изучения иностранных языков, позволяют говорить об отсутствии частой ориентации преподавателей на работу по интенсификации учебно-познавательной деятельности студентов с широким привлечением словарей для достижения этой цели.ru
dc.language.isoenen
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectстуденти немовних спеціальностейuk_UA
dc.subjectнавчання іноземної мовиuk_UA
dc.subjectспілкування іноземною мовоюuk_UA
dc.subjectвикористання словниківuk_UA
dc.subjectstudents of non-language specialtiesen
dc.subjectforeign language teachingen
dc.subjectforeign language communicationen
dc.subjectusing the dictionaryen
dc.subjectстуденты неязыковых специальностейru
dc.subjectобучение иностранному языкуru
dc.subjectобщение на иностранном языкеru
dc.subjectиспользование словарейru
dc.titleFeatures of the use of dictionary by students of non-language specialties in the process of foreign language teachingen
dc.title.alternativeОсобливості використання словника студентами немовних спеціальностей у навчанні іноземної мовиuk_UA
dc.title.alternativeОсобенности использования словаря студентами неязыковых специальностей в процессе обучения иностранному языкуru
dc.typeThesisen
dc.specialityіноземна моваuk_UA
Appears in Collections:Матеріали науково-практичних конференцій кафедри іноземних мов за фахом



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.