Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38981
Назва: Навчально-методичний комплекс дисципліни "МАРКЕТИНГ В ТУРИЗМІ"
Інші назви: Educational and methodical complex of discipline "MARKETING IN TOURISM"
Учебно-методический комплекс дисциплины "МАРКЕТИНГ В ТУРИЗМЕ"
Автори: Беркова, Оксана Петрівна
Berkova, Oksana
Ключові слова: маркетинг
маркетинг в туризмі
marketing
marketing in tourism
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Дана навчальна дисципліна є теоретичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в області туризму. Основна мета цього навчального курсу – дати основи теоретичних знань з маркетингу туризму. Особливості маркетингу туризму значною мірою обумовлені специфікою ринку. Цей ринок має складну структуру і є відкритою системою, елементи якої взаємодіють із зовнішнім середовищем.
This academic discipline is the theoretical basis of the totality of knowledge and skills that form the profile of a specialist in the field of tourism. The main purpose of this training course is to provide the basics of theoretical knowledge in marketing tourism. The features of tourism marketing are largely due to the specifics of the market. This market has a complex structure and is an open system whose elements interact with the external environment.
Данная учебная дисциплина является теоретической основой совокупности знаний и умений, формирующие профиль специалиста в области туризма. Основная цель этого учебного курса - дать основы теоретических знаний по маркетингу туризма. Особенности маркетинга туризма в значительной степени обусловлены спецификой рынка. Этот рынок имеет сложную структуру и является открытой системой, элементы которой взаимодействуют с внешней средой.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38981
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичниі комплекси навчальних дисциплін кафедри міжнародного туризму та країнознавства (ОС Бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗАО Марк в туризмі 15.docПрограма для студентів заочної форми навчання3.46 MBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити
РНП_Маркетинг_ в _тур.pdf.pdf12.39 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.