Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38747
Title: Світові тенденції розвитку інтернет-реклами
Authors: Антоненко, Катерина Вікторівна
Issue Date: 11-Apr-2018
Publisher: Національні економічні стратегії розвитку в глобальному середовищі: міжнародна науково-практична конференція, 13 квітня 2018 р.: тези доп. – К., 2018.
Abstract: Компанії все частіше замислюються про якість досвіду, який отримує користувач. Хоча раніше рекламодавці і агентства думали в іншому напрямку. У гіршому випадку шукали, де купити трафік дешевше, в кращому − дивилися, який з цього трафіку виходить зиск і як його оптимізувати
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38747
Appears in Collections:Матеріали конференцій (тези доповідей) кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези кафедра 2018.pdfтези132.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.