Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38684
Title: | Методичні рекомендації з самостійної роботи студентів з опанування навчального матеріалу з дисципліни «Природнича мікробіологія» |
Authors: | Ястремська, Лариса Сергіївна Решетняк, Людмила Расулівна |
Keywords: | самостійна робота студентів мікробна спільнота бактеріальний окисний фільтр метагеномний аналіз довкілля |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | НАУ |
Citation: | Ястремська Л.С. Методичні рекомендації з самостійної роботи студентів з опанування навчального матеріалу з дисципліни «Природнича мікробіологія» [Електронний ресурс] / Л.С. Ястремська; НАУ, каф. біотехнології. - К.: НАУ, 2018. - 1 файл. |
Abstract: | Методичні рекомендації щодо самостійної роботи з навчальної дисципліни «Природнича мікробіологія» призначені для поліпшення самостійної роботи з навчального курсу. Самостійна робота студента (СРС) є основним засобом оволодіння навчальним матеріалом у час, вільний від обов’язкових аудиторних занять. Самостійна робота забезпечується системою навчально-методичних засобів, передбачених для вивчення конкретної навчальної дисципліни, а саме: 1) підручниками; 2) навчальними і методичними посібниками; 3) методичними вказівками щодо виконання лабораторних робіт з навчальної дисципліни; 4) іншими навчально-методичними джерелами тощо. Метою самостійної роботи є опрацювання студентами окремих питань програми навчального курсу за консультативної участі викладача. При цьому розв’язують задачу щодо поглиблення теоретичних знань студентів з використанням сучасних інформаційних технологій. Під час опрацювання матеріалу студентами можуть бути використані різні форми самостійної роботи: – вивчення методичних рекомендацій згідно з темою; – вивчення базової та додаткової літератури; – самостійний пошук інформації; – підготовка рефератів (домашнього завдання) та інше. Після вивчення дисципліни студент повинен: Знати: основні положення природознавчої та екологічної мікробіології; принципи функціонування прокаріотної клітини як системи; принципи функціонування мікробної спільноти як єдиного організму (кооперативні зв’язки, конкуренція у спільноті, загальна схема трофічних зв’язків у спільноті, універсальність трофічних взаємовідносин); організацію мікробних спільнот (метаногенна, сульфідогенна, аноксигенна фототрофна, аеробна спільноти); бактеріальний окисний фільтр; філогенетичні зв’язки у спільноті; основні положення метагеномного аналізу довкілля. Вміти: складати схему трофічних взаємовідносин у мікробній спільноті; аналізувати трофічну структуру мікробної спільноти з продукт-субстратною взаємодією як основним принципом організації; культивувати бактерії різних мікробних спільнот (сірки, азоту, фосфору); визначати величини біомаси специфічних груп мікроорганізмів у водоймах; досліджувати ферментативну активність мікрофлори очисних споруд. |
Description: | Методичні рекомендації |
URI: | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38684 |
Appears in Collections: | Навчально-методичні матеріали співробітників кафедри біотехнології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ПМ _МР_СРС.pdf | 335 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.