Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38655
Назва: EXPERIMENTAL CHECKING OF GAS-DYNAMIC METHOD OF UAV LANDING
Інші назви: Експериментальна перевірка газодинамічного методу посадки БПЛА
Экспериментальная проверка газодинамического метода посадки БПЛА
Автори: Tupitsin, N. F.
Massalova, H. O.
Ключові слова: Experimental gas-dynamic system
artificial airstream
fan propeller
mechanical belt drive
експериментальна газодинамічна система
штучний повітряний потік
пропелер вентилятора
механічний ремінний привід
экспериментальная газодинамическая система
искусственный поток воздуха
пропеллер вентилятора
механический ременный привод
Дата публікації: вер-2018
Видавництво: Київ «Освіта України»
Серія/номер: Electronics and Control Systems;N3(57): 101-106
Електроніка та системи управління;N3(57): 101-106
Короткий огляд (реферат): In the paper construction of the experimental gas-dynamic stand for checking of the gas-dynamic method of unmanned aerial vehicle landing is developed. Characteristics of this stand were calculated and choose. Series of experiments for given model of unmanned aerial vehicle were conducted. Experiments reveal that at braking of unmanned aerial vehicle into artificial airstream on its motion act next main factors: 1) the angle of attack; 2) uniformity, velocity, and the artificial airstream motion direction. Moreover, obtained results allow more carefully ground requirements to equipment for implement new experiments.
Розроблено конструкцію експериментального газодинамічного стенду для перевірки газодинамічного методу посадки безпілотного літального апарату. Розраховано і обрано характеристики стенду. Проведено серію експериментів для даної моделі безпілотного літального апарату. Експерименти показали, що під час гальмування безпілотного літального апарату в штучному повітряному потоці на його рух діють такі основні фактори: 1) кут атаки; 2) рівномірність, швидкість і напрямок руху штучного повітряного потоку. Крім того, отримані результати дозволяють більш ретельно обґрунтувати вимоги до обладнання для проведення нових експериментів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38655
ISSN: 1990-5548
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації та матеріали кафедри авіаційних комп'ютерно-інтегрованих комплексів (НОВА)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17.pdfНаукова стаття3.14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.