Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38207
Назва: | Про дидактичний потенціал автентичних пісень на уроках французької мови |
Автори: | Мельник, Євгеній Юрійович |
Ключові слова: | автентичні пісні дидактичний потенціал культурологічна функція відбір дидактичного матеріалу подолання психологічних бар'єрів комунікативно орієнтовані вправи |
Дата публікації: | 2003 |
Видавництво: | Іноземні мови. – 2003. – № 4. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття ілюструє можливості використання текстів автентичних пісень при формуванні соціокультурної компетенції студентів, які вивчають французьку мову. Пропонується комплекс комунікативно орієнтованих завдань з різними ситуативними контекстами. Наголошується, що будь-яка активізація мовного і мовленнєвого матеріалу повинна максимально залучати креативність та емоціність студентів. Сценарій, що наводиться, може бути модифікований в залежності від завдань, які ставить перед собою викладач, а також від рівня мовно-мовленнєвої компетенції студентів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38207 |
ISSN: | 1817-8510 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті кафедри іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
chansons_authentiques.pdf | Основна стаття | 23.35 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.