Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38207
Назва: Про дидактичний потенціал автентичних пісень на уроках французької мови
Автори: Мельник, Євгеній Юрійович
Ключові слова: автентичні пісні
дидактичний потенціал
культурологічна функція
відбір дидактичного матеріалу
подолання психологічних бар'єрів
комунікативно орієнтовані вправи
Дата публікації: 2003
Видавництво: Іноземні мови. – 2003. – № 4.
Короткий огляд (реферат): Стаття ілюструє можливості використання текстів автентичних пісень при формуванні соціокультурної компетенції студентів, які вивчають французьку мову. Пропонується комплекс комунікативно орієнтованих завдань з різними ситуативними контекстами. Наголошується, що будь-яка активізація мовного і мовленнєвого матеріалу повинна максимально залучати креативність та емоціність студентів. Сценарій, що наводиться, може бути модифікований в залежності від завдань, які ставить перед собою викладач, а також від рівня мовно-мовленнєвої компетенції студентів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38207
ISSN: 1817-8510
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
chansons_authentiques.pdfОсновна стаття23.35 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.