Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38207
Название: Про дидактичний потенціал автентичних пісень на уроках французької мови
Авторы: Мельник, Євгеній Юрійович
Ключевые слова: автентичні пісні
дидактичний потенціал
культурологічна функція
відбір дидактичного матеріалу
подолання психологічних бар'єрів
комунікативно орієнтовані вправи
Дата публикации: 2003
Издательство: Іноземні мови. – 2003. – № 4.
Краткий осмотр (реферат): Стаття ілюструє можливості використання текстів автентичних пісень при формуванні соціокультурної компетенції студентів, які вивчають французьку мову. Пропонується комплекс комунікативно орієнтованих завдань з різними ситуативними контекстами. Наголошується, що будь-яка активізація мовного і мовленнєвого матеріалу повинна максимально залучати креативність та емоціність студентів. Сценарій, що наводиться, може бути модифікований в залежності від завдань, які ставить перед собою викладач, а також від рівня мовно-мовленнєвої компетенції студентів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38207
ISSN: 1817-8510
Располагается в коллекциях:Наукові статті кафедри іноземних мов

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
chansons_authentiques.pdfОсновна стаття23.35 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.