Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38207
Название: | Про дидактичний потенціал автентичних пісень на уроках французької мови |
Авторы: | Мельник, Євгеній Юрійович |
Ключевые слова: | автентичні пісні дидактичний потенціал культурологічна функція відбір дидактичного матеріалу подолання психологічних бар'єрів комунікативно орієнтовані вправи |
Дата публикации: | 2003 |
Издательство: | Іноземні мови. – 2003. – № 4. |
Краткий осмотр (реферат): | Стаття ілюструє можливості використання текстів автентичних пісень при формуванні соціокультурної компетенції студентів, які вивчають французьку мову. Пропонується комплекс комунікативно орієнтованих завдань з різними ситуативними контекстами. Наголошується, що будь-яка активізація мовного і мовленнєвого матеріалу повинна максимально залучати креативність та емоціність студентів. Сценарій, що наводиться, може бути модифікований в залежності від завдань, які ставить перед собою викладач, а також від рівня мовно-мовленнєвої компетенції студентів. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38207 |
ISSN: | 1817-8510 |
Располагается в коллекциях: | Наукові статті кафедри іноземних мов |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
chansons_authentiques.pdf | Основна стаття | 23.35 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.