Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38125
Назва: ДО ПРОБЛЕМИ ПСИХОЛОГО ОБГРУНТУВАННЯ ПРИНЦИПУ УСВІДОМЛЕНОГО НАВЧАННЯ ТА ВИХОВАННЯ СТУДЕНТІВ
Автори: Хохліна, Олена Петрівна
Ключові слова: принцип навчання студентів
принцип виховання студентів
освітній процес
принцип свідомості
Дата публікації: 21-тра-2010
Короткий огляд (реферат): Реалізація освітнього процессу у ВНЗ базується на використанні теоретичних засад, необхідним елементом яких є його принципи. У відчизняній педагогіці одним з провідних загальних принципів визначається принцип свідомості у навчанні та вихованні (чи усвідомленого навчання та виховання). Щодо навчання він конкретизується як принцип свідомості та активності, щодо виховання – єдності свідомості та поведінки. Незважаючи на визнання особливого значення для педагогічної практики зазначеного принципу, аналіз літературних джерел показує широкий діапазон його трактування й педагогічних умов реалізації. Основною причиною цього є його недостатнє психологічне обгрунтування на основі з’ясування сутності явищ, покладених у його основу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38125
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи НПП кафедри авіаційної психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Хохліна О.П. 17 тези.pdfСтаття на тему: "ДО ПРОБЛЕМИ ПСИХОЛОГО ОБГРУНТУВАННЯ ПРИНЦИПУ УСВІДОМЛЕНОГО НАВЧАННЯ ТА ВИХОВАННЯ СТУДЕНТІВ "223.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.