Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38125
Название: | ДО ПРОБЛЕМИ ПСИХОЛОГО ОБГРУНТУВАННЯ ПРИНЦИПУ УСВІДОМЛЕНОГО НАВЧАННЯ ТА ВИХОВАННЯ СТУДЕНТІВ |
Авторы: | Хохліна, Олена Петрівна |
Ключевые слова: | принцип навчання студентів принцип виховання студентів освітній процес принцип свідомості |
Дата публикации: | 21-мая-2010 |
Краткий осмотр (реферат): | Реалізація освітнього процессу у ВНЗ базується на використанні теоретичних засад, необхідним елементом яких є його принципи. У відчизняній педагогіці одним з провідних загальних принципів визначається принцип свідомості у навчанні та вихованні (чи усвідомленого навчання та виховання). Щодо навчання він конкретизується як принцип свідомості та активності, щодо виховання – єдності свідомості та поведінки. Незважаючи на визнання особливого значення для педагогічної практики зазначеного принципу, аналіз літературних джерел показує широкий діапазон його трактування й педагогічних умов реалізації. Основною причиною цього є його недостатнє психологічне обгрунтування на основі з’ясування сутності явищ, покладених у його основу. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38125 |
Располагается в коллекциях: | Наукові роботи НПП кафедри авіаційної психології |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Хохліна О.П. 17 тези.pdf | Стаття на тему: "ДО ПРОБЛЕМИ ПСИХОЛОГО ОБГРУНТУВАННЯ ПРИНЦИПУ УСВІДОМЛЕНОГО НАВЧАННЯ ТА ВИХОВАННЯ СТУДЕНТІВ " | 223.86 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.