Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38125
Title: ДО ПРОБЛЕМИ ПСИХОЛОГО ОБГРУНТУВАННЯ ПРИНЦИПУ УСВІДОМЛЕНОГО НАВЧАННЯ ТА ВИХОВАННЯ СТУДЕНТІВ
Authors: Хохліна, Олена Петрівна
Keywords: принцип навчання студентів
принцип виховання студентів
освітній процес
принцип свідомості
Issue Date: 21-May-2010
Abstract: Реалізація освітнього процессу у ВНЗ базується на використанні теоретичних засад, необхідним елементом яких є його принципи. У відчизняній педагогіці одним з провідних загальних принципів визначається принцип свідомості у навчанні та вихованні (чи усвідомленого навчання та виховання). Щодо навчання він конкретизується як принцип свідомості та активності, щодо виховання – єдності свідомості та поведінки. Незважаючи на визнання особливого значення для педагогічної практики зазначеного принципу, аналіз літературних джерел показує широкий діапазон його трактування й педагогічних умов реалізації. Основною причиною цього є його недостатнє психологічне обгрунтування на основі з’ясування сутності явищ, покладених у його основу.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38125
Appears in Collections:Наукові роботи НПП кафедри авіаційної психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Хохліна О.П. 17 тези.pdfСтаття на тему: "ДО ПРОБЛЕМИ ПСИХОЛОГО ОБГРУНТУВАННЯ ПРИНЦИПУ УСВІДОМЛЕНОГО НАВЧАННЯ ТА ВИХОВАННЯ СТУДЕНТІВ "223.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.