Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38123
Title: ТЕОРІЯ УЧБОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: МЕЖІ ВИКОРИСТАННЯ В НАВЧАННІ РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ ШКОЛЯРІВ
Authors: Хохліна, Олена Петрівна
Keywords: теорія учбової діяльності
розумово відсталі учні
спеціальна загальноосвітня школа
Issue Date: 2011
Abstract: У статті представлені результати теоретичного та емпіричного дослідження можливості використання теорії учбової діяльності В.В.Давидова, В.В.Рєпкіна, Д.Б.Ельконіна та ін. у практиці навчання допоміжної школи – спеціальній загальноосвітній школі для дітей з порушеннями інтелекту. Обгрунтовується можливість формування в учнів елементів теоретичних знань та відповідних їм учбових дій; необхідності спрямованості навчання на формування психічних новоутворень, які виникають в процесі засвоєння учбової діяльності – рефлексії, аналізу та планування – та забезпечують розвиток дитини.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38123
Appears in Collections:Наукові роботи НПП кафедри авіаційної психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Хохліна О.П. 15.pdfСтаття на тему: "ТЕОРІЯ УЧБОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: МЕЖІ ВИКОРИСТАННЯ В НАВЧАННІ РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ ШКОЛЯРІВ "361.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.