Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37957
Назва: | ПРО МОЖЛИВІСТЬ РЕАЛІЗАЦІЇ ТЕОРІЇ УЧБОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПРАКТИЦІ НАВЧАННЯ ДОПОМІЖНОЇ ШКОЛИ |
Автори: | Хохліна, Олена Петрівна |
Ключові слова: | навчальна діяльність діти з порушеннями інтелектуального розвитку допоміжна школа |
Дата публікації: | 12-кві-2011 |
Короткий огляд (реферат): | У статті представлені результати теоретичного та емпіричного дослідження можливості використання теорії навчальної діяльності В. В. Давидова, В.В.Репкіна, Д. Б. Ельконіна та ін. у практиці навчання у допоміжній школі - спеціальній загальноосвітній школі для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку. Обґрунтовується можливість формування в учнів елементів теоретичних знань і відповідних їм навчальних дій; необхідності спрямованості навчання на формування психічних новоутворень, які виникають в процесі засвоєння навчальної діяльності - рефлексії, аналізу і планування - і забезпечують розвиток дитини |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37957 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи НПП кафедри авіаційної психології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Хохліна О.П. 12.doc | Стаття на тему: "ПРО МОЖЛИВІСТЬ РЕАЛІЗАЦІЇ ТЕОРІЇ УЧБОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПРАКТИЦІ НАВЧАННЯ ДОПОМІЖНОЇ ШКОЛИ " | 54 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.