Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37957
Название: | ПРО МОЖЛИВІСТЬ РЕАЛІЗАЦІЇ ТЕОРІЇ УЧБОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПРАКТИЦІ НАВЧАННЯ ДОПОМІЖНОЇ ШКОЛИ |
Авторы: | Хохліна, Олена Петрівна |
Ключевые слова: | навчальна діяльність діти з порушеннями інтелектуального розвитку допоміжна школа |
Дата публикации: | 12-апр-2011 |
Краткий осмотр (реферат): | У статті представлені результати теоретичного та емпіричного дослідження можливості використання теорії навчальної діяльності В. В. Давидова, В.В.Репкіна, Д. Б. Ельконіна та ін. у практиці навчання у допоміжній школі - спеціальній загальноосвітній школі для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку. Обґрунтовується можливість формування в учнів елементів теоретичних знань і відповідних їм навчальних дій; необхідності спрямованості навчання на формування психічних новоутворень, які виникають в процесі засвоєння навчальної діяльності - рефлексії, аналізу і планування - і забезпечують розвиток дитини |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37957 |
Располагается в коллекциях: | Наукові роботи НПП кафедри авіаційної психології |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Хохліна О.П. 12.doc | Стаття на тему: "ПРО МОЖЛИВІСТЬ РЕАЛІЗАЦІЇ ТЕОРІЇ УЧБОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПРАКТИЦІ НАВЧАННЯ ДОПОМІЖНОЇ ШКОЛИ " | 54 kB | Microsoft Word | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.