Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37957
Название: ПРО МОЖЛИВІСТЬ РЕАЛІЗАЦІЇ ТЕОРІЇ УЧБОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПРАКТИЦІ НАВЧАННЯ ДОПОМІЖНОЇ ШКОЛИ
Авторы: Хохліна, Олена Петрівна
Ключевые слова: навчальна діяльність
діти з порушеннями інтелектуального розвитку
допоміжна школа
Дата публикации: 12-апр-2011
Краткий осмотр (реферат): У статті представлені результати теоретичного та емпіричного дослідження можливості використання теорії навчальної діяльності В. В. Давидова, В.В.Репкіна, Д. Б. Ельконіна та ін. у практиці навчання у допоміжній школі - спеціальній загальноосвітній школі для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку. Обґрунтовується можливість формування в учнів елементів теоретичних знань і відповідних їм навчальних дій; необхідності спрямованості навчання на формування психічних новоутворень, які виникають в процесі засвоєння навчальної діяльності - рефлексії, аналізу і планування - і забезпечують розвиток дитини
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37957
Располагается в коллекциях:Наукові роботи НПП кафедри авіаційної психології

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Хохліна О.П. 12.docСтаття на тему: "ПРО МОЖЛИВІСТЬ РЕАЛІЗАЦІЇ ТЕОРІЇ УЧБОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПРАКТИЦІ НАВЧАННЯ ДОПОМІЖНОЇ ШКОЛИ "54 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.