Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37542
Назва: Бірюзові організації: майбутнє менеджменту та маркетингу в контексті еволюції поколінь
Автори: Білявська, Юлія Вікторівна
Белявская, Юлия Викторовна
Biliavska, Yuliia Viktorivna
Ключові слова: бірюзова організація
стратегія організації
еволюція покоління
розвиток організації
Дата публікації: 1-гру-2018
Видавництво: НВФ «Студцентр»
Бібліографічний опис: Первый в Украине маркетинговый журнал «Маркетинг и реклама».— 2018. — № 11-12 (266-267). — С. 44-49.
Короткий огляд (реферат): Управління організацією — унікальний талант, у якому гармонійно поєднуються професійні знання, вміння та навички, притаманні людям найрізноманітніших професій: психологів, творців, продавців, акторів, економістів, юристів. Замислюючись над історією існування людства, можна констатувати, що з перших хвилин життя людина опиняється в сучасному світі організацій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37542
Розташовується у зібраннях:Наукові матеріали кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МиР-11-12.18-эл.-вариант-pages-1,44-49.pdfСтаттю подано до редакції375.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.