Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37507
Назва: Концепція управлінні маркетинговою діяльністю в системі управління підприємством
Автори: Папубець, Віта Володимирівна
Білявський, Валентин Миколайович
Парубец, Вита Владимировна
Белявский, Валентин Николаевич
Papubets', Vita Volodymyrivna
Biliavskiy, Valentyn Mikolayevich
Ключові слова: маркетингова діяльність
стратегія управління
збутова діяльність
економічна ефективність
Дата публікації: 28-лис-2018
Видавництво: Львівський інститут МАУП
Бібліографічний опис: Актуальні проблеми економіки та управління в умовах системної кризи : матеріали міжнар. наук.-практ. інтерн.-конф. – Л. : Львів. ін-т МАУП, 2018. – Ч. 1. – С. 391–394.
Короткий огляд (реферат): У сучасних умовах господарювання виробничу політику підприємства визначає маркетингова діяльність, яка виступає наріжною функцією управлінського процесу. Найбільша ефективність у такому випадку досягається за допомогою комплексного використання і поєднання маркетингових заходів. Тому, метою комплексної системи управління підприємством, заснованої на концепції управління маркетинговою діяльністю, є забезпечення й подальше вирішення поставлених менеджментом завдань з урахуванням вже наявних ресурсів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37507
Розташовується у зібраннях:Наукові матеріали студентів кафедри кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Парубець ЛІ МАУП_Ч 1_2018.pdfТези, подані у видавництво379.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.