Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37326
Назва: Підвищення конкурентоспроможність діяльності підприємства в контексті його подальшого розвитку
Автори: Папубець, Віта Володимирівна
Білявський, Валентин Миколайович
Парубец, Вита Владимировна
Белявский, Валентин Николаевич
Papubets', Vita Volodymyrivna
Biliavskiy, Valentyn Mikolayevich
Ключові слова: конкурентоспроможність
глобальна економіка
маркетингові стратегії
управління персоналом
науково-технічний прогрес
Дата публікації: 19-жов-2018
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Сучасні проблеми менеджменту : матеріали XIV міжнар. наук.-практ. конф. — К. : Нац. авіац. ун-т, 2018. — С. 399–401.
Короткий огляд (реферат): На сучасному етапі розвитку ринковій економіки стає зрозумілим, що підвищення конкурентоспроможності підприємства і національної економіки, є необхідною умовою для інтеграції країни до глобальної економіки. Тому, топ-менеджменту підприємства слід постійно працювати над підвищенням його конкурентоспроможності, тобто досліджувати питання впливу внутрішніх і зовнішніх факторів на підвищення конкурентних переваг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37326
ISBN: 978-966-598-17-4
Розташовується у зібраннях:Наукові матеріали студентів кафедри кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Парубець тези МЗЕДП.pdfТези, подані у видавництво247.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.