Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37323
Title: Agile-маркетинг : управління змінами в маркетингу підприємства
Authors: Коновальчук, Марина Миколаївна
Білявський, Валентин Миколайович
Коновальчук, Марина Николаевна
Белявский, Валентин Николаевич
Konoval'chuk, Maryna Mykolaivna
Biliavskiy, Valentyn Mikolayevich
Keywords: agile-маркетинг
управління змінами
маркетингові стратегії
agile-методи
бізнес-середовище
Issue Date: 19-Oct-2018
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Сучасні проблеми менеджменту : матеріали XIV міжнар. наук.-практ. конф. — К. : Нац. авіац. ун-т, 2018. — С. 258–260.
Abstract: Постановка ефективного маркетингу є одним із фундаментальних завдань у сучасному бізнес-середовищі. Дана обставина пов’язана із великою кількістю змін, з якими зіштовхуються будь яке підприємство в процесі функціонування, тому проблема управління змінами залишається постійно актуальною.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37323
ISBN: 978-966-598-17-4
Appears in Collections:Наукові матеріали студентів кафедри кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Коновальчук тези МЗЕДП.pdfТези, подані у видавництво2.53 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.