Please use this identifier to cite or link to this item: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37323
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоновальчук, Марина Миколаївна-
dc.contributor.authorБілявський, Валентин Миколайович-
dc.contributor.authorКоновальчук, Марина Николаевна-
dc.contributor.authorБелявский, Валентин Николаевич-
dc.contributor.authorKonoval'chuk, Maryna Mykolaivna-
dc.contributor.authorBiliavskiy, Valentyn Mikolayevich-
dc.date.accessioned2018-12-18T11:22:05Z-
dc.date.available2018-12-18T11:22:05Z-
dc.date.issued2018-10-19-
dc.identifier.citationСучасні проблеми менеджменту : матеріали XIV міжнар. наук.-практ. конф. — К. : Нац. авіац. ун-т, 2018. — С. 258–260.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-598-17-4-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37323-
dc.description.abstractПостановка ефективного маркетингу є одним із фундаментальних завдань у сучасному бізнес-середовищі. Дана обставина пов’язана із великою кількістю змін, з якими зіштовхуються будь яке підприємство в процесі функціонування, тому проблема управління змінами залишається постійно актуальною.uk_UA
dc.description.sponsorshipКафедра менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємствuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectagile-маркетингuk_UA
dc.subjectуправління змінамиuk_UA
dc.subjectмаркетингові стратегіїuk_UA
dc.subjectagile-методиuk_UA
dc.subjectбізнес-середовищеuk_UA
dc.titleAgile-маркетинг : управління змінами в маркетингу підприємстваuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.specialityМенеджментuk_UA
Appears in Collections:Наукові матеріали студентів кафедри кафедри МЗЕДП

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Коновальчук тези МЗЕДП.pdfТези, подані у видавництво2.53 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.