Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37323
Назва: Agile-маркетинг : управління змінами в маркетингу підприємства
Автори: Коновальчук, Марина Миколаївна
Білявський, Валентин Миколайович
Коновальчук, Марина Николаевна
Белявский, Валентин Николаевич
Konoval'chuk, Maryna Mykolaivna
Biliavskiy, Valentyn Mikolayevich
Ключові слова: agile-маркетинг
управління змінами
маркетингові стратегії
agile-методи
бізнес-середовище
Дата публікації: 19-жов-2018
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Сучасні проблеми менеджменту : матеріали XIV міжнар. наук.-практ. конф. — К. : Нац. авіац. ун-т, 2018. — С. 258–260.
Короткий огляд (реферат): Постановка ефективного маркетингу є одним із фундаментальних завдань у сучасному бізнес-середовищі. Дана обставина пов’язана із великою кількістю змін, з якими зіштовхуються будь яке підприємство в процесі функціонування, тому проблема управління змінами залишається постійно актуальною.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37323
ISBN: 978-966-598-17-4
Розташовується у зібраннях:Наукові матеріали студентів кафедри кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Коновальчук тези МЗЕДП.pdfТези, подані у видавництво2.53 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.