Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37323
Название: Agile-маркетинг : управління змінами в маркетингу підприємства
Авторы: Коновальчук, Марина Миколаївна
Білявський, Валентин Миколайович
Коновальчук, Марина Николаевна
Белявский, Валентин Николаевич
Konoval'chuk, Maryna Mykolaivna
Biliavskiy, Valentyn Mikolayevich
Ключевые слова: agile-маркетинг
управління змінами
маркетингові стратегії
agile-методи
бізнес-середовище
Дата публикации: 19-окт-2018
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Сучасні проблеми менеджменту : матеріали XIV міжнар. наук.-практ. конф. — К. : Нац. авіац. ун-т, 2018. — С. 258–260.
Краткий осмотр (реферат): Постановка ефективного маркетингу є одним із фундаментальних завдань у сучасному бізнес-середовищі. Дана обставина пов’язана із великою кількістю змін, з якими зіштовхуються будь яке підприємство в процесі функціонування, тому проблема управління змінами залишається постійно актуальною.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37323
ISBN: 978-966-598-17-4
Располагается в коллекциях:Наукові матеріали студентів кафедри кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Коновальчук тези МЗЕДП.pdfТези, подані у видавництво2.53 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.