Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37087
Название: Особливості формування власного персонального бренду
Авторы: Білявська, Юлія Вікторівна
Ключевые слова: персональний бренд
personal brand
бренд-менеджмент
brand management
Дата публикации: 14-авг-2018
Библиографическое описание: Сучасний стан та перспективи розвитку економіки, менеджменту, обліку та права : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. — Полтава : ЦФЕНД, 2018. — С. 27-28.
Краткий осмотр (реферат): В сучасному професійному світі фахівець повинен постійно просувати себе, щоб залишатися затребуваним. Розвиток технологій маркетингу дозволяє використовувати різні способи просування спеціаліста на професійному ринку, а також застосовувати для цього різні інструменти самореклами, в тому числі і персональний брендинг.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37087
Располагается в коллекциях:Наукові матеріали кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Білявська_тези Полтава.pdfТези подано до редакції325.85 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.