Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37087
Title: Особливості формування власного персонального бренду
Authors: Білявська, Юлія Вікторівна
Keywords: персональний бренд
personal brand
бренд-менеджмент
brand management
Issue Date: 14-Aug-2018
Citation: Сучасний стан та перспективи розвитку економіки, менеджменту, обліку та права : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. — Полтава : ЦФЕНД, 2018. — С. 27-28.
Abstract: В сучасному професійному світі фахівець повинен постійно просувати себе, щоб залишатися затребуваним. Розвиток технологій маркетингу дозволяє використовувати різні способи просування спеціаліста на професійному ринку, а також застосовувати для цього різні інструменти самореклами, в тому числі і персональний брендинг.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37087
Appears in Collections:Наукові матеріали кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Білявська_тези Полтава.pdfТези подано до редакції325.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.