Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/36880
Назва: VALUE-SEMANTIC ORIENTATIONS AS A FACTOR OF STUDENTS-PSYCHOLOGISTS’ BEHAVIOR FORMING
Інші назви: Ціннісно-смислові орієнтації як чинник формування поведінки студентів-психологів
Автори: Kariaka, Inna
Ключові слова: value-semantic orientation
sense
Дата публікації: лис-2017
Видавництво: SCIENCE AND EDUCATION
Бібліографічний опис: Дана стаття призначенна вивченню особливостей смислової сфери студентів-психологів, оскільки даний феномен людської що пронизує усі сфери людського буття і призводить до проявів життєвої дезорієнтації молоді.
Серія/номер: 11'2017/CLXIV Psychology;146 - 150
Короткий огляд (реферат): The goal of the research is to implement a theoretical analysis of the study of value-semantic orientation and practical testing of their impact on students-psychologists behavior.
Опис: This article is devoted to the study of the peculiarities of students-psychologists’ semantic sphere, as this phenomenon of human consciousness penetrates to all spheres of human being and leads to manifestations of youth’s life disorientation. That is why the disclosure of the peculiarities of the impact of value-semantic orientations on students behavior is a topical issue of the present.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/36880
ISSN: 2311-8466
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
st_Karyaka.docОсновна стаття97 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.