Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/35453
Назва: Analysis of Innovation trends for Airline in E-commerce
Автори: Геєць, Ірина Олегівна
Ключові слова: airline, E-commerce, social networks, loyalty, booking engines, Twitter, Facebook, Sabre.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Actual Problems of Economics, Management and Law in Modern Social and Economic Environment: Collection of scientific articles, Pegasus Publishing, Lisbon, Portugal
Короткий огляд (реферат): The article considers the innovation trends of development of E-commerce in the airline considering Twitter, Facebook and other systems. The analysis in terms of social networks, loyalty and booking engines, and also suggested the creation of a port in Google, which would become one of the major global reservation systems through Sabre
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/35453
Розташовується у зібраннях:Наукові статті викладачів кафедри економіки повітряного транспорту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ANALYSIS OF INNOVATION TRENDS FOR AIRLINE IN Е-COMMERCE.pdfСтаття 376.66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.