Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/35453
Название: Analysis of Innovation trends for Airline in E-commerce
Авторы: Геєць, Ірина Олегівна
Ключевые слова: airline, E-commerce, social networks, loyalty, booking engines, Twitter, Facebook, Sabre.
Дата публикации: 2015
Издательство: Actual Problems of Economics, Management and Law in Modern Social and Economic Environment: Collection of scientific articles, Pegasus Publishing, Lisbon, Portugal
Краткий осмотр (реферат): The article considers the innovation trends of development of E-commerce in the airline considering Twitter, Facebook and other systems. The analysis in terms of social networks, loyalty and booking engines, and also suggested the creation of a port in Google, which would become one of the major global reservation systems through Sabre
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/35453
Располагается в коллекциях:Наукові статті викладачів кафедри економіки повітряного транспорту

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ANALYSIS OF INNOVATION TRENDS FOR AIRLINE IN Е-COMMERCE.pdfСтаття 376.66 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.