Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/35384
Назва: КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ІМПЛЕМЕНТАЦІЇ ТЕХНОЛОГІЙ КАТЕГОРІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ
Автори: Білявський, Валентин Миколайович
Богач, Катерина Вячеславівна
Ключові слова: Категорійний менеджмент, асортимент продукції, бізнес-моделі, бізнес-процеси.
Дата публікації: 19-кві-2018
Видавництво: Полтавський університет економіки і торгівлі
Бібліографічний опис: Підписано до друку 17.04.2018. Формат 60 84/16. Ум. друк. арк. 10,1. Тираж 50 пр. Зам. № 032/1084.
Короткий огляд (реферат): Сучасне ринкове середовище має високий рівень конкуренції. Тому, формування ефективної стратегія управління товарним асортиментом виступає інструментом впливу на капіталізацію результатів господарської діяльності підприємства. Пріоритетними вважається удосконалення наявних та запровадження нових технологій управління, які комплексно враховують всі потреби споживачів. Виходячи з вищезазначеного в роботі, як новий інструмент управління товарним асортиментом, будуть впроваджуватися у практику господарювання різноманітні технології категорійного менеджменту.
Опис: Мережевий бізнес : становлення, проблеми, інновації : матеріали VІІІ міжнар. наук.-практ. інтерн.-конф. — П. : Полтав. ун-ту екон. і торг., 2018. — С. 96–98.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/35384
ISBN: 978-966-184-313-3
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Білявський ПУЕТ 18.pdfКОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ІМПЛЕМЕНТАЦІЇ ТЕХНОЛОГІЙ КАТЕГОРІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ831.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.