Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/34919
Title: ВПЛИВ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ НА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА
Authors: Новіков, Валерій Сергійович
Keywords: Корпоративна культура, конкурентоспроможність підприємства, інноваційні технології.
Issue Date: 27-May-2018
Publisher: Наукова ініціатива «Універсум»
Citation: Підписано до друку 25.05.2018 р. Формат 60х90/16. Папір офсетний. Друк – ризографія. Умовн. друк. арк. 7,1. Гарнітура Times New Roman. Наклад ___ примірників.
Abstract: Роль корпоративної культури неухильно зростає в загальній стратегії розвитку підприємств. Однак, існує не так багато підприємств, що мають спеціальні служби, які займаються формуванням та впровадженням корпоративних цінностей. Створення конкурентоспроможного підприємства можливе лише в результаті послідовного формування цілісної системи поглядів, складовою якої є особиста внутрішня культура персоналу.
Description: «ScienceMax IV» : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. – Вінниця : ТОВ «Нілан-ЛТД», 2018. – С. 41–43.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/34919
Appears in Collections:Наукові матеріали студентів кафедри кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Новіков 18 2.pdfВПЛИВ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ НА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА732.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.