Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/34913
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКонопляник, Леся Миколаївна-
dc.contributor.authorКоваленко, Ольга Олександрівна-
dc.date.accessioned2018-06-02T21:54:34Z-
dc.date.available2018-06-02T21:54:34Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/34913-
dc.description.abstractУ статті досліджується використання методу проектів, як цілісної педагогічної технології, на заняттях іноземної мови професійного спрямування у ВНЗ. Аналізується специфіка використання даного методу у сучасній педагогічній науці. У дослідженні також розглядається типологія методів та надається детальна класифікація проектів. Автори описують фактори, що роблять цей метод актуальним у сучасній системі вищої освіти, приділяють увагу типології проектів, особливостям організації проектів та описують етапи роботи над проектами. У статті також представлені теоретичні основи даного методу, розглядаються переваги його застосування та аналізується значення методу проектів для професійної підготовки майбутніх інженерів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherМолодий вчений : наук. журн. – Розділ 13. Педагогічні науки. – 2018. – №3 (55). – С. 105–111uk_UA
dc.subjectметод проектів, педагогічна технологія, іноземна мова професійного спрямування, майбутні інженери, технічний ВНЗuk_UA
dc.subjectproject method, pedagogical technology, ESP, profession-oriented foreign language, future engineers, technical higher schooluk_UA
dc.titleВикористання методу проектів у викладанні іноземної мови професійного спрямування майбутнім інженерамuk_UA
dc.title.alternativeUse of a Project Method in ESP Teaching for Future Engineersuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземних мов і перекладу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Konoplianyk, Kovalenko_Molodyi Vchenyi.pdfстаття183.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.