Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/34913
Назва: Використання методу проектів у викладанні іноземної мови професійного спрямування майбутнім інженерам
Інші назви: Use of a Project Method in ESP Teaching for Future Engineers
Автори: Конопляник, Леся Миколаївна
Коваленко, Ольга Олександрівна
Ключові слова: метод проектів, педагогічна технологія, іноземна мова професійного спрямування, майбутні інженери, технічний ВНЗ
project method, pedagogical technology, ESP, profession-oriented foreign language, future engineers, technical higher school
Дата публікації: 2018
Видавництво: Молодий вчений : наук. журн. – Розділ 13. Педагогічні науки. – 2018. – №3 (55). – С. 105–111
Короткий огляд (реферат): У статті досліджується використання методу проектів, як цілісної педагогічної технології, на заняттях іноземної мови професійного спрямування у ВНЗ. Аналізується специфіка використання даного методу у сучасній педагогічній науці. У дослідженні також розглядається типологія методів та надається детальна класифікація проектів. Автори описують фактори, що роблять цей метод актуальним у сучасній системі вищої освіти, приділяють увагу типології проектів, особливостям організації проектів та описують етапи роботи над проектами. У статті також представлені теоретичні основи даного методу, розглядаються переваги його застосування та аналізується значення методу проектів для професійної підготовки майбутніх інженерів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/34913
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземних мов і перекладу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Konoplianyk, Kovalenko_Molodyi Vchenyi.pdfстаття183.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.