Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/34485
Назва: ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ СТРАХОВОЇ КОМПАНІЇ
Автори: Хомра, Олена Леонідівна
Ключові слова: Інформаційні продукти і послуги, імідж страхової компанії
Дата публікації: 4-кві-2018
Видавництво: ПОЛІТ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХVІІІ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених і студентів: [у 2-х т.]. – Т. 1 (м. Київ, 3–6 квітня 2018 р.) / [ред. кол.: В.М. Ісаєнко та ін.]; Національний авіаційний університет. – К.: НАУ, 2018. – 332 с.
Короткий огляд (реферат): Розглядаються можливості мережі Інтернет щодо надання стандартних та додаткових страхових послуг населенню
Опис: ПОЛІТ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХVІІІ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених і студентів: [у 2-х т.]. – Т. 1 (м. Київ, 3–6 квітня 2018 р.) / [ред. кол.: В.М. Ісаєнко та ін.]; Національний авіаційний університет. – К.: НАУ, 2018. – С. 160-162
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/34485
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації студентів кафедри історії та документознавства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Хомра О.Л.rarТези Хомра О.Л.1.27 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.