Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/34472
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМельниченко, Марія Миколаївна-
dc.date.accessioned2018-05-23T08:51:19Z-
dc.date.available2018-05-23T08:51:19Z-
dc.date.issued2018-04-04-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/34472-
dc.descriptionПОЛІТ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХVІІІ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених і студентів: [у 2-х т.]. – Т. 1 (м. Київ, 3–6 квітня 2018 р.) / [ред. кол.: В.М. Ісаєнко та ін.]; Національний авіаційний університет. – К.: НАУ, 2018. – С. 142-143uk_UA
dc.description.abstractРозглядаються сучасні стратегії ділової комунікації як здатність підприємства реагувати на зміни та досягнення метиuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПОЛІТ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХVІІІ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених і студентів: [у 2-х т.]. – Т. 1 (м. Київ, 3–6 квітня 2018 р.) / [ред. кол.: В.М. Ісаєнко та ін.]; Національний авіаційний університет. – К.: НАУ, 2018. – 332 с.uk_UA
dc.subjectДілова комунікація, стратегії ділової комунікаціїuk_UA
dc.titleСТРАТЕГІЇ ДІЛОВОЇ КОМУНІКАЦІЇuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові публікації студентів кафедри історії та документознавства

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мельниченко М.М.rarТези Мельниченко М.М.1.03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.