Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/34472
Назва: СТРАТЕГІЇ ДІЛОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ
Автори: Мельниченко, Марія Миколаївна
Ключові слова: Ділова комунікація, стратегії ділової комунікації
Дата публікації: 4-кві-2018
Видавництво: ПОЛІТ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХVІІІ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених і студентів: [у 2-х т.]. – Т. 1 (м. Київ, 3–6 квітня 2018 р.) / [ред. кол.: В.М. Ісаєнко та ін.]; Національний авіаційний університет. – К.: НАУ, 2018. – 332 с.
Короткий огляд (реферат): Розглядаються сучасні стратегії ділової комунікації як здатність підприємства реагувати на зміни та досягнення мети
Опис: ПОЛІТ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХVІІІ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених і студентів: [у 2-х т.]. – Т. 1 (м. Київ, 3–6 квітня 2018 р.) / [ред. кол.: В.М. Ісаєнко та ін.]; Національний авіаційний університет. – К.: НАУ, 2018. – С. 142-143
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/34472
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації студентів кафедри історії та документознавства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мельниченко М.М.rarТези Мельниченко М.М.1.03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.