Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/33959
Назва: ЕЛЕКТРОННИЙ МАРКЕТИНГ Методичні рекомендації до практичних занять і виконання домашнього завдання для студентів напряму 6.030507 «Маркетинг» спеціальності 7.03050701 «Маркетинг»
Автори: Ярмолюк, Олексій Ярославович
Колесник, Максим Віталійович
Ключові слова: маркетинг
електронний маркетинг
Дата публікації: 2012
Короткий огляд (реферат): Методичні рекомендації містять необхідні теоретичні відомості для підготовки до практичних занять і виконання домашнього завдання. Для студентів спеціальності 6.030507 «Маркетинг» усіх форм навчання.
Опис: Методичні рекомендації містять необхідні теоретичні відомості для підготовки до практичних занять і виконання домашнього завдання. Для студентів спеціальності 6.030507 «Маркетинг» усіх форм навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/33959
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичне забезпечення кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МетодВказEM.pdf1.05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.